اسکپتروم

منوی اصلی

مثل اون پرنده که دلش گرفته تو قفس

لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

 





آرشیو مطالب
دی 1401 تير 1399 خرداد 1399 فروردين 1399 اسفند 1398 آذر 1398 آبان 1398 شهريور 1398 مرداد 1398 خرداد 1398 فروردين 1398 بهمن 1397 دی 1397
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد
امکانات جانبی
ن : shadi ت : سه شنبه 14 خرداد 1398 ز : 12:27 | +

یادش بخیر...

پارسال در همچین روزایی با لوکس بلاگ آشنا شدم

و در به در دنبال فالوور بودم برا خودم :))

خیلیا رفیق نیمه راه از آب در اومدن

که البته به انتخابشون احترام میذارم .

یه جورایی امروز تولد یکسالگی وبلاگمه :)

دوسش دارم بسی زیاد

سعی کردم بهترینی باشه که میتونم

ولی مثل خیلی چیزای دیگه جز لیست دلخوشیام نیست

به هر حال

# به _ سلامتی_ رفقای_ یه _ ساله

 



نظرات شما عزیزان:

f.f
ساعت15:40---12 تير 1398

درود!!!
چطوریایی شما؟
مبارکا مبارکا

پستا که فاقد تاریخن! امااا خوب موقع لینکتو پیدا کرد این "رفیق نیمه راه" یا چی!؟
خلاصه امر اینکه... قالب جدید مبارک خانم حساس

موفق و سلامت باشی ان شالله.

 

 

اووه مرسی f.f عزیز

لطفا یهویی نرو



nazi-
ساعت2:11---17 خرداد 1398

ای جآنم
تولدش وبلاگ قشنگت مباااارک قشنگم

 

مرسی مهربون :)



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به اسکپتروم مي باشد.