اسکپتروم

منوی اصلی

مثل اون پرنده که دلش گرفته تو قفس

لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

 





آرشیو مطالب
دی 1401 تير 1399 خرداد 1399 فروردين 1399 اسفند 1398 آذر 1398 آبان 1398 شهريور 1398 مرداد 1398 خرداد 1398 فروردين 1398 بهمن 1397 دی 1397
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد
امکانات جانبی
ن : shadi ت : جمعه 1 شهريور 1398 ز : 20:7 | +

یک شهریور/ هنوزم نود و هشتِ

اینجا دقیقا حکم کوتاه ترین دیوارو داره برام

وقتی درگیرم میام یه پستی میذارم . خیلی وقتام هیشکی نمیبینه

ولی برا خودم حکم ژلوفنی - گلی - آلوی برقانی - عرق بیدمشکی

یه همچین چیزی دار. میدونی که...

جدیدا به حرف فلورانس اسکاول شین خیلی گوش میدم.

یعنی چپ و راس به خودم میگم : من تنها کمال را میبینم و آن را جذب میکنم :)

لعنتی جمله نگفته که . بمبه اصلا

چقد قشنگه این..

(فکر کن جد آبادت فلورانس باشه. چه جد ابادی میشه ..)

من کلا به مشکلات خندم میگیره .

الان تو وضعیت معمولی نیستما ابدا . ولی

خیلی اوکی ام.. هم با خودم .هم با شرایط .هم با همه چی .خداروشکر

گری جان بیشاپ میگه :

چه حسی پیدا میکنی اگه بفهمی موفقیت های زندگیتو فقط

به خاطر افکارت باختی/ فقط افکارت. نه شرایطتت..

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

shadi
ساعت22:59---12 آبان 1398
f.f عزیز
متاسفانه ریپلی کردن برام مقدور نبود. ازینجا باهات حرف میزنم..
ماه به ماه که چه عرض کنم ..
امشب شب من نبود کاش فردا میومدم شاید فردا شبم بود
شما کجایی ? روی زمینی ?
راستی اینجا چرا همه متفرق شدین ?
انگار سیل اومده همه رو شسته برده ..


f.f
ساعت17:14---16 مهر 1398
سلام (:
ماه به ماه آپدیت میشی؟!
سلامت و شاد باشی خوش‎قلم جان.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اسکپتروم,
.:: ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به اسکپتروم مي باشد.